Translate

Saturday, November 10, 2012

Air Laut Membeku Tiba-Tiba Di Pakistan!





 Pernahkah anda terfikir di tepi pantai laut, tiba-tiba lautan menjadi beku? Dengan kekuasaan Allah, sebuah lautan yang penuh air boleh menjadi beku. Wah! teruja tapi menakutkan pula difikirkan tentang kejadian pelik ini. Hakikatnya apa saja boleh terjadi. Gambar pelik di bawah merupakan gambar dari sebuah laut yang menjadi beku. Lokasi lautan beku ini terletak di negara Pakistan. Betul ke Pakistan?? 
Walaubagaimanapun terdapat sumber mengatakan ini ialah lautan di Constanta, Romania di mana airnya adalah campuran air masin dan air tawar. Suhu disana sangat rendah sehingga sebahagian dari lautan tersebut membeku. Jom kita tengok kejadian pelik laut misteri yang membeku secara tiba-tiba ini.













Aneh! Laut di Pakistan Mendadak Beku Diulas oleh Hajsmy Aljihad Kategori: Unik dan Aneh HAJSMY BLOG Pernahkah terpikir, ketika lautan tiba-tiba menjadi beku? Dengan kekuasaan Allah, sebuah lautan yang penuh air menjadi beku. Waaaah, takjub tapi menakutkan pula memikirkannya. Karena dengan kehendak Allah segalanya bisa terjadi. Gambar diatas merupakan gambar dari sebuah laut yang menjadi beku. Lokasi lautan beku ini terletak di negara Pakistan. Bila anda berkunjung kesana, silahkan anda lihat-lihat. sendiri.

Read more at: http://www.hajsmy.us/2011/12/aneh-laut-di-pakistan-mendadak-beku.html

No comments:

Post a Comment